За підсумками дослідження Держслужби якості освіти, яке тривало з 11 по 22 жовтня включно, маємо такі результати.
По-перше, в усіх областях України спостерігається високий
рівень цифрової грамотності педагогів, а під час дистанційного навчання школи
здебільшого використовують поєднання синхронного та асинхронного режимів (93%).
Водночас, найбільше закладів, які використовують лише
асинхронний режим навчання, – у Тернопільській та Волинській областях (93% і
37% відповідно). Тож закликаю департаменти освіти Тернопільщини та Волині вжити
заходів й для синхронного навчання дітей.
По-друге, під час дистанційного навчання у всіх областях
переважна більшість закладів освіти використовують інформаційно-комунікаційні
системи, зокрема електронні освітні платформи:
- ресурс
для змішаного та дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн»;
- українську
електронну освітню систему «Мій Клас»;
- хмарні
сервіси Google (G Suite, Classroom, Google Meet, Class Time);
- онлайн-сервіси
та інструменти для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей за допомогою
програмних застосунків Zoom та Skype.
На онлайн-уроках учителі використовують різноманітні форми
організації роботи – підвищення пізнавальної активності учнів: презентації,
інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео та анімаційні.
Серед недоліків, які
виявив моніторинг:
1) якість інтернет-зв’язку;
2) участь у синхронному режимі навчання не всіх учнів з
класу;
3) оперативність появи актуальної інформації про організацію
дистанційного навчання на сайтах закладів освіти.
Усього за час дослідження працівники територіальних органів
Служби якості освіти відвідали 1078 онлайн-уроків. І ми будемо продовжувати
таку практику.
Сергій Шкарлет, Міністр освіти і
науки України.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.