Оголошення / рекламу / статті у наше видання - газету "Токмацька Гривня", яка виходить щосереди, ви завжди можете подати онлайн: телефон / Viber 068 211 74 45, e-mail: grivnatokmaka@gmail.com Читайте нас в Telegram: t.me/tokmakpology Будьте здорові! Нехай Вам щастить!


28 липня, 2021

Визначено перші платні дороги в Україні і ціни на проїзд

Ряд українських трас, які будуть побудовані на інвесторські гроші будуть платними.

Вартість проїзду складе від € 0,023 до € 0,133 (від 73 коп. До 4,14 грн за поточним курсом) за 1 км.

Уряд розглядає питання про будівництво на умовах концесії таких доріг:

▪ M-29 / M-04 / M-18 - Харків-Дніпро-Запоріжжя.

▪ M-03 - Бориспіль-Полтава.

▪ M-14 - Херсон-Миколаїв.

▪ M-06 - Київ-Житомир-Рівне.

▪ M-08 / M-19 - Ягодин-Ковель-Луцьк.

▪ M-04 / H-11 - Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв.

За вказаними вище тарифами поїздка з Києва до Рівного обійдеться в 234-1329 грн.

Закінчити будівництво та ремонт трас планується до 2023 року.

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков спростував інформацію про те, що в Україні з'явиться шість платних автострад. Про це він написав у Facebook.

"У ЗМІ з'явилася новина про те, що Україна побудує шість платних автобанів, і вже визначено граничну вартість плати за проїзд. Ця інформація не відповідає дійсності", – повідомив міністр.

Він пояснив, що у жовтні 2020 року Мінінфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація презентували першу програму державно-приватного партнерства (ДПП) в дорожній галузі, яка передбачала шість ділянок, довжиною 1500 км.

"В межах цього проєкту плата за проїзд не стягуватиметься. Внески інвестора компенсуються з державних коштів. Йдеться про формат оплати частинами, відомий як "availability payments" або "плата за доступність", – пояснив міністр.

Зазначений формат передбачає, що інвестор, крім виплат за виконану роботу, отримує на наступні 20-25 років контракт на утримання оновленої ділянки.

Щодо платних автодоріг, то такі можуть з'явитися, якщо будуть повністю побудовані на кошти інвестора. Наразі в Україні таких доріг немає, підкреслив міністр.

"Зараз на етапі розробки перебувають два потенційних концесійних проєкти: будівництво дороги Стрий-Мукачево і Краковець-Броди-Рівне", – уточнив Кубраков.

Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) першого проєкту за свої кошти проводить компанія Onur, другого – Автомагістраль-Південь.

Обидва ТЕО будуть завершені до кінця року, після чого оголосять конкурс на майбутнього концесіонера.

Але чи буде ці дві ділянки здано в концесію, або побудовано в межах державно-приватного партнерства, ще не визначено, додав Кубраков.

Плата за проїзд можлива тільки для концесійних проєктів. Доріг, побудованих у форматі ДПП, це не стосується, сказав міністр, додавши, що "... дороги "великого будівництва" ніколи не будуть платними".

27 липня 2021 року заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Анна Юрченко у відповідь на запит Суспільного повідомила, що максимальна вартість користування платними дорогами в Україні залежатиме від транспортного засобу і становитиме від 0,023 до 0,133 євро. Заступник міністра назвала шість ділянок, що будуються у межах ДПП, які, за її словами, можуть бути передані в концесію, тобто стати платними.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.