Оголошення / рекламу / статті у наше видання - газету "Токмацька Гривня", яка виходить щосереди, ви завжди можете подати онлайн: телефон / Viber 068 211 74 45, e-mail: grivnatokmaka@gmail.com Читайте нас в Telegram: t.me/tokmakpology Будьте здорові! Нехай Вам щастить!


12 липня, 2021

У школах Молочанської громади навчальний рік почнеться з новими керівниками

9 липня на офіційному сайті Молочанської міської ради оприлюднено Результати конкурсного відбору на посаду керівників закладів освіти громади.

Відповідно до тексту документів переможцями визнано на посаду директора: Молочанської ЗОШ – Тетяну Іванівну Клименко, Запорізької ЗОШ – Юрія Олександровича Соколова, Балківської ЗОШ – Віктора Михайловича Лазаря, Виноградненського НВК – Олену Олександрівну Гуртову.

Дитина постраждала з необережності

11 липня у с. Балки Василівського району хлопчик 8 років підпалив бензин з необережності і отримав опіки.

На місці події працювала 1 фельдшерська бригада.

Постраждалий отримав  термічний опік грудної клітини, правої та лівої верхньої кінцівки ІІІ ст. 30% і у подальшому реанімаційною бригадою був госпіталізований до лікарні у м. Запоріжжя.

Головне управління ДСНС України у Запорізькій області звертається до батьків: Не допускайте трагедії в Вашій родині! Розповідайте своїм дітям про небезпеку гри з вогнем, навчайте їх правил безпеки життєдіяльності. Особливо у літній період пильнуйте за дитиною біля водних об’єктів. Не залишайте дітей без нагляду, дбайте про власну безпеку та безпеку своїх дітей. Навчайте дітей навичкам культури поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, водою, газо - та електроприладами, різного виду небезпечними речовинами та предметами.

Батьки, будьте відповідальними та пам’ятайте, що Ваша уважність та серйозне ставлення до інформування дітей про потенційні небезпеки є запорукою життя та здоров’я вашої малечі!

Закликаємо учнів та батьків завжди пам`ятати елементарні правила безпеки під час канікул, щоб приємний відпочинок не був зіпсований!

В Україні хочуть штрафувати самокатників.

Два нових законопроекти з правилами використання електротранспорту і штрафи за їх порушення вже направлені депутатам для ознайомлення.

Якщо законопроекти приймуть, то право управляти електротранспортом отримають особи, які досягли 16-річного віку. Їм буде дано дозвіл пересуватися в мотошоломі велосипедними доріжками, по узбіччю або по краю проїжджої частини.

Для згаданих транспортних засобів, у разі прийняття закону, будуть діяти такі штрафи:

• порушення правил дорожнього руху - 340 грн.;

• порушення ПДР в стані сп'яніння - 680 грн.;

• створення аварійної ситуації - 850 грн або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Голови райрад вимагають виділення до кінця липня субвенції на утримання рад

Після редакційних правок Президент Української асоціації районних та обласних рад Сергій Чернов підписав Резолюцію Зборів «Проблемні питання фінансового забезпечення районних рад».

Резолюція була підтримана головами районних рад 2 липня.

Головні положення документу стосуються фінансових гарантій органів місцевого самоврядування субрегіонального рівня.

Зокрема, пропонується зараховувати до загального фонду районних бюджетів 3 відсотки податку на доходи фізичних осіб.

Також УАРОР виступає за доповнення переліку видатків, які можуть здійснюватися за рахунок районних бюджетів, з поміж іншого на освіту, охорону здоров’я, соціальний захист, спорт та туризм.

Щодо оперативних кроків, голови районних рад виступають за виділення до кінця липня субвенції на утримання рад, зважаючи, що кошти, відповідно до опитувальника УАРОР, станом на 1 липня у більшості закінчуються або взагалі відсутні.

Крім того, Резолюція викладає бачення УАРОР щодо подальшого впровадження децентралізації, змін до Закону Про місцеве самоврядування, а також наполягає на суб’єктності районних рад у тексті Закону Про співробітництво територіальних громад.

Як повідомляє Українська асоціація районних та обласних рад, Резолюція буде надіслана керівництву держави.

Довідково: Українська асоціація районних та обласних рад провела всеукраїнське опитування серед районних рад про стан та проблеми їхньої діяльності. За результатами опитування виявлено, що станом на 1 липня 2021 року велика кількість об’єктів соціальної інфраструктури ліквідована, припинила повністю або частково надавати послуги.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

10 липня, 2021

КП «Токмак біоенергія» має заборгованість 35 млн грн

9 липня в Бердянську відбулось виїзне засідання колегії Запорізької облдержадміністрації, в роботі якого взяли участь керівники і депутати Запорізької обласної ради.

На колегії, зокрема, відзначалась проблема із заборгованістю теплопостачальних підприємств. На сьогодні вона складає 1,7 млрд грн. При цьому 97% від загальної заборгованості мають 4 теплопостачальні підприємства: Концерн «Міські теплові мережі» (1,35 млрд грн), ТОВ «Тепло-Мелітополь» (190 млн грн), ПАТ «Бердянське підприємство теплових мереж» (114 млн грн) та КП «Токмак біоенергія» (35 млн грн) , повідомляє Відділ комунікацій Запорізької обласної ради.

08 липня, 2021

Громади мають визначити, які автошляхи оновлювати першочергово

Про це 8 липня повідомив голова Запорізької ОДА Олександр Старух на щотижневій пресконференції.

Тепер – слово за громадами, що мають визначити, які автошляхи оновлювати першочергово.  Але поки що мало хто із місцевих керівників впорався із цим завданням.

Ще одне першочергове питання – оперативно завершити  амбулаторії та приймальні відділення лікарень у рамках «Великого будівництва».

Всі проєкти, які ще недобудовані, будемо намагатися за рахунок перевиконання бюджетів дофінансувати та завершити якомога скоріше, – наголосив посадовець.

Території, які  будують швидко та якісно, завжди можуть розраховувати на підтримку обласної влади.

Восени розпочнеться новий конкурсний відбір проєктів на фінансування за кошти Європейського інвестиційного банку. І цього разу головна умова – успішна та результативна робота у попередні роки. І якщо громада неспроможна її виконати, то не пройде відбір та не отримає кошти на значимі ініціативи, – розповів очільник області.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ЗОДА.

Повідомте про незаконно отримане майно або про те, що вартість придбаного чиновником майна явно занижена

Шановні громадяни!

Якщо ви володієте інформацією про незаконно отримане майно або про те, що вартість придбаного чиновником майна явно занижена, повідомте про це.

Форму ви також можете заповнити анонімно.

Керівництво ДБР тримає це питання на особистому контролі, а всі отримані відомості ретельно перевірятимуться.

ДБР активно виявляє необґрунтовані активи посадовців. Одним із таких прикладів є передані до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури матеріали щодо наявності у народного депутата України активів, не підтверджених офіційними доходами. Так, у 2020 році депутат придбав квартиру у Києві вартістю 7,6 млн гривень.

А за 2019 рік він задекларував всього 4 тис. доларів США та у 2020 році отримав дохід у розмірі 4,8 млн гривень. Інших джерел доходів та фінансових зобов’язань він не вказав.

Різниця між задекларованими доходами / активами та ціною квартири становить понад 2,7 млн гривень.

Таких випадків, на жаль, багато, тому чекаємо на вашу допомогу.

Просимо представників громадськості, засобів масової інформації та небайдужих осіб у разі наявності інформації, яку працівники Бюро можуть використати для виявлення необґрунтованих активів та збору необхідних доказів, звертатися до Державного бюро розслідувань в один зі способів:

через електронну форму на офіційному вебсайті Державного бюро розслідувань;

за телефоном +38 (044) 300 27 07 (розділ 4) на спеціальну телефонну лінію ДБР: понеділок – четвер – з 09:00 до 18:00, п’ятниця – з 09:00 до 16:45 (перерва на обід у вказані дні – з 13:00 до 13:45); в інший час (нічний час, вихідні та святкові дні) – залишити звернення, заяву або повідомити інформацію на автовідповідач (опрацювання таких відомостей відбудеться наступного робочого дня);

надіславши інформацію на адресу електронної пошти: assets@dbr.gov.ua;

поштовим зв’язком на адресу Бюро: вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032;

під час особистого прийому у приймальні громадян центрального апарату Державного бюро розслідувань за адресою: вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ;

залишивши звернення або повідомлення у спеціальній скриньці для кореспонденції у приміщенні центрального апарату ДБР за адресою: вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ.

Закликаємо до співпраці!

Подолаймо корупцію разом!

Довідково: під «активами» слід розуміти грошові кошти (готівкові кошти, кошти, що перебувають на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах тощо), інше майно, майнові права, нематеріальні активи, криптовалюти, обсяг зменшення фінансових зобов’язань, роботи чи послуги, надані посадовій особі.

Вартість активу має становити від 1 003 500 гривень до 7 377 500 гривень (до 6 831 500 гривень – у 2020 році, до 6 243 250 гривень – у 2019 році), а сам актив повинен бути набутим після 28.11.2019.

Державне бюро розслідувань.

У Василівському районі на трасі Василівка-Токмак легкове авто з'їхало у кювет

За добу, 07.07.2021 року, у Запорізькій області здійснено 708 виїздів екстреної медичної допомоги, з початку року -144 048. На добовому чергуванні на території області знаходились 150 бригад.

У Василівському районі на трасі Василівка-Токмак легкове авто з'їхало у кювет. На місці події працювала 1 фельдшерська бригада. Постраждала жінка 63 років. Вона отримала закриту черепно-мозкову травму, струс головного мозку, закритий перелом правого плеча, закриту травму грудного відділу хребта і була у подальшому госпіталізована силами реанімаційної бригади у лікарню м. Запоріжжя.

07 липня, 2021

КОШТИ З БАНКІВСЬКИХ РАХУНКІВ БОРЖНИКІВ НЕ СПИСУВАТИМУТЬ АВТОМАТИЧНО

Заборгували за житлово-комунальні послуги чи не сплатили штраф за перевищення швидкості – кошти на вашому банківському рахунку можуть бути арештовані в автоматизованому режимі. Але при цьому не йдеться про автоматичне списання коштів!

Відповідно до реалізації наказу Міністерства юстиції України від 23.03.2021 № 1061/5, яким внесено зміни до наказу від 16.04.2019 року № 1203/5 «Про затвердження Порядку автоматизованого арешту коштів боржників на рахунках у банках за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів», постанови про арешт/зняття з арешту коштів на рахунках боржників державні та приватні виконавці мають можливість направляти до банків через Автоматизовану систему виконавчого провадження (АСВП) без обмежень за категоріями стягнення, повідомляє пресслужба міністерства юстиції.

Тобто, з набранням чинності цього наказу було реалізовано технічні зміни інформаційної взаємодії виконавців із банками за допомогою АСВП. Раніше така процедура була досить складною. Нині ж взаємодія між виконавцями і банками відбувається в електронному вигляді, а не тільки поштовим зв’язком.

Пояснюємо простою мовою.

Уявімо, що хтось не сплатив штраф за порушення правил дорожнього руху або комунальні послуги чи заборгував вам кошти (в тому числі аліменти на утримання дитини чи заробітну плату). Цей факт спочатку має підтвердити своїм відповідним рішенням суд або інший орган (посадова особа). Якщо після цього боржник так і не повертає кошти – до справи береться Державна виконавча служба або приватні виконавці. Вони, зокрема, можуть арештувати кошти на банківських рахунках боржника. Саме процедуру комунікації між виконавцями та банками і було спрощено.

Разом із тим, державне підприємство «Національні інформаційні системи» на сьогоднішній день проводить роботи з доопрацювання програмного забезпечення АСВП у напрямку запровадження автоматизації процесу отримання виконавцями інформації щодо банківських рахунків боржника, що передбачено положеннями Порядку автоматизованого арешту коштів боржників на рахунках у банках.

Після того, як програмне забезпечення повноцінно запрацює, банки повідомлятимуть в електронному режимі не лише факт наявності банківських рахунків у боржника, а і їх номери та суми залишків на них. Тобто, з’явиться можливість накладати арешт винятково на 1 рахунок боржника в одному банку, а не на всі його рахунки в різних банківських установах, як це відбувається наразі. Відповідно, коштами на неарештованих рахунках їх власник зможе вільно розпоряджатися.

Усе це можливо тільки у разі відкриття виконавчого провадження!

Втім, аби арешт коштів не став для вас неприємним сюрпризом – існує кілька платформ, на яких можна самостійно перевірити, чи маєте ви борги: Єдиний реєстр боржників; портал Онлайн-будинок юстиції; електронний сервіс державних послуг Дія; Автоматизована система виконавчого провадження (АСВП).

06 липня, 2021

У Токмаці ремонт приймального відділення виходить на фінішну пряму

У спеціалізованій медико-санітарній частині м. Енергодар у рамках програми Президента України “Велике будівництво” завершується капітальний ремонт першого поверху приймально-діагностичного відділення.

На сьогодні ремонтні роботи  перебувають на завершальному етапі, їх виконано на 99%. Проте, в ході перевірок виявилась потреба у виконанні додаткових робіт щодо ремонту кабінетів для комп’ютерної томографії та рентгену.

Наразі тривають тендерні закупівлі на виготовлення проєктно-кошторисної документації.

Загалом на 5 об’єктах ремонтні роботи завершено – у Мелітополі, Василівці, Бердянську, Пологах та Запорізькій обласній лікарні. На 4 об’єктах роботи виходять на фінішну пряму – це Токмак, Енергодар та 2 міські лікарні м. Запоріжжя: №9 та міська лікарні екстреної та швидкої медичної допомоги.

За державними будівельними вимогами приймальні відділення мають бути інклюзивними, мати спеціальний в'їзд для інвалідних візків та необхідне медичне обладнання.

05 липня, 2021

«Контакт» буде виконувати функції сільгосппідприємства

Так вирішили 19 депутатів Токмацької міської ради 5 липня 2021 р. на позачерговій сесії.

Для цього депутатами ухвалено проект рішення «Про затвердження Статуту комунального підприємства «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької  міської ради (нова редакція)», яким до видів діяльності цього комунального підприємства додані сільськогосподарські КВЕДи.

Основним предметом (видом) діяльності підприємства залишається надання житлово-комунальних послуг, зокрема з:

– комплексного обслуговування об’єктів;

– управління будинком, спорудою, іншим нерухомим майном;

– утримання будинків, споруд і прибудинкових територій та інших житлово-комунальних послуг, виконання функцій балансоутримувача житлового та нежитлового фонду, а також обслуговування житлового та нежитлового фонду, що не належить до комунальної власності Токмацької міської ради на договірних засадах у встановленому порядку;

– ремонту приміщень, будинків, споруд.

Другим рішення депутати уповноважили КП «Управляюча компанія «Контакт» на збір врожаю сільськогосподарських культур   на вільних  земельних ділянках комунальної форми власності в межах території Токмацької міської територіальної громади та на реалізацію отриманої продукції.

Прийняття таких рішень, на думку депутатів, унеможливить незаконне використання вільних земельних ділянок у громаді та додасть коштів до місцевого бюджету, але такої думки притримувалися не всі присутні на сесії депутати.

Довідково: Вже зараз відомо про земельну ділянку засіяну пшеницею, площею 34 Га, на території колишньої Новопрокопівської сільської ради. Ні жителі, ні староста Наталія Бут не знають хто міг незаконно використати зазначену ділянку.

Всім власникам незаконних посівів на вільних земельних ділянках даються п’ять днів на перший крок з легалізації своєї діяльності, вирішили депутати Токмацької міської ради.

02 липня, 2021

Про лаборанта на «Кузні» і гаражі для «швидкої допомоги»

Токмачани учора досить жваво обговорювали нашу новину у facebook про те, що мікрорайон «Ковальський» залишається без лаборанта, а машини екстреної медичної допомоги – без гаражів.

Ось що нам наразі вдалося з’ясувати:

По лаборанту. З 05 липня 2021 року лаборантка, що працювала в амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 3, буде перебувати у черговій відпустці.

Питання організації роботи даної амбулаторії покладено на Юрія Устименка, керівника Комунального Некомерційного Підприємства «ТОКМАЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» Токмацької міської ради.

По гаражах. Як нам повідомили – «швидка допомога» ніколи не мала власних гаражів. Але тут ми не погоджуємось з нашим «джерелом», бо особисто, у силу свого віку, пам’ятаємо про гаражі для «швидкої» у Токмаці по вул. Центральна, 55Д - колишня двоповерхова будівля адміністративно - господарської частини (АГЧ) – розташована напроти кафе «Кардаш», яка 24 червня 2021 року на черговій сесії Токмацької міської ради увійшла у Перелік об'єктів малої приватизації комунальної власності Токмацької міської територіальної громади, що підлягають приватизації шляхом продажу на аукціоні.

Наразі «питання гаражів» знаходиться у стадії вирішення і відповідний проект рішення буде запропоновано депутатам Токмацької міської ради для ухвалення на одній з ближчих сесій.

Молочні продукти тепер планують продавати в м’ясному відділі центрального міського ринку

2 липня нам стало відомо про ротацію товарів на Токмацькому центральному міському ринку.

Так молочний відділ переноситься до м’ясного.

Для цього там вже вивільнили площу посеред торгівельної зали.

Токмачанам наразі не до вподоби таке товарне сусідство.

А що буде з молочним відділом? Він здається в оренду, повідомляє адміністрація ринку.

01 липня, 2021

Виїхав на скутері та потрапив до лікарні...

За добу, 30.06.2021 року, у Запорізькій області здійснено 788 виїздів екстреної медичної допомоги. На добовому чергуванні на території області знаходились 150 бригад.

У м. Токмак по вул. Матросова водій скутеру, чоловік 65 років не впорався з керуванням.

На місці події працювала 1 фельдшерська бригада.

Постраждалий отримав закритий перелом правого стегна і був госпіталізований до лікарні.

Фото ілюстративне.