Оголошення / рекламу / статті у наше видання - газету "Токмацька Гривня", яка виходить щосереди, ви завжди можете подати онлайн: телефон / Viber 068 211 74 45, e-mail: grivnatokmaka@gmail.com Читайте нас в Telegram: t.me/tokmakpology Будьте здорові! Нехай Вам щастить!


15 вересня, 2021

Водій автобуса зобов’язаний бути ввічливим

Ввічливість - це риса характеру, яка характеризує людину хорошими манерами, освіченістю, вихованістю та гарними вчинками. Зазвичай вона виражається у вмінні шанобливо та тактовно спілкуватися з людьми, готовністю вислуховувати чужі думки та поважати їх, а також вмінням йти на компроміс.

15 вересня, зранку, токмачани, мешканці мікрорайону «Ковальський», стверджували, що така риса характеру не притаманна водію «жовтенького» автобуса рейсу №2 «АС-КШЗ».

З їх слів - водій постійно грубіянить з причини відсутності у нього решти для розрахунку з пасажирами та погрожує висадити пасажира на зупинці.

Впевнені, що керівництво перевізника додасть зусиль вже сьогодні задля позитивного вирішення конфлікту.

По темі: 10 вересня до відділу поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області надійшло повідомлення від небайдужих громадян про те, що водій маршрутного таксі, знаходячись на зупинці громадського транспорту по вулиці Чумаченка, наніс літньому чоловікові травми.

Запорізька поліція відкрила кримінальне провадження за фактом травмування пенсіонера водієм маршрутного автобусу.

Підказка для керівництва «автопарку» - основні правила ввічливості:

Давайте узагальнимо основні правила ввічливості, які треба обов’язково знати вихованій особі:

— привітність, слова подяки; користуйтесь словами: здрастуйте, до побачення, всього доброго тощо;

— бути щирими з іншими людьми, вмійте слухати та будьте комунікабельними;

— будьте щиросердні та щедрі на похвалу;

— під час бесіди дуже важливо: вдумливо добирати слова; викладати свої думки не хаотично, а по порядку; грамотно і виразно вимовляти кожне слово; передавати інтонацією запитання, радість та будь які інші почуття та емоції; доводити свою розмову чи думку до логічного завершення.

Не можна: пропускати слова, викрикувати, розмахувати руками; вживати зайві та нецензурні слова; неуважно слухати співрозмовника та перебивати його, не вибачившись; залишати розповідь незакінченою.

— навчіться відчувати настрій іншої людини,при цьому враховуйте особливості її характеру, посміхайтесь, тому що дружня та щира усмішка налаштовує на спілкування та допомагає здолати настороженість і невпевненість зі сторони співбесідника;

— старайтесь допомагати один одному, шануйте рідних та оточуючих, поводьтеся гідно і будьте чесними та вихованими, поступайтесь місцем в громадському транспорті літнім людям та вагітним жінкам, з посмішкою :) давайте решту; не чекайте, доки вас попросять про допомогу, а самі проявляйте ініціативу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.